1 Πως κάνω κράτηση θέσεων και πως αγοράζω το εισιτήριο;

Για να ταξιδέψετε με την εταιρία μας μπορείτε να αγοράσετε τα εισιτήρια σας από:

  • Τα λιμενικά πρακτορεία και ταξιδιωτικά γραφεία που συνεργάζονται με την Saos Ferries σε όλη την Ελλάδα.
  • Από την ιστοσελίδα μας: www.saos.gr.
2 Από πού θα παραλάβω το εισιτήριό μου εάν το έχω αγοράσει από την ιστοσελίδα www.saos.gr;

Εάν έχετε αγοράσει το εισιτήριό σας από την ιστοσελίδα μας, θα το παραλάβετε από τα κατά τόπους κεντρικά πρακτορεία αρκεί να έχετε μαζί σας την ταυτότητά σας και τον αριθμό κράτησης που σας έχει σταλεί με e-mail.

3 Τα σχέδια άλλαξαν, τι θα γίνει με τα εισιτήρια;

Τροποποιήσεις εισιτηρίων για άλλη ημερομηνία ταξιδιού και με την προϋπόθεση ότι διατίθενται ελεύθερες θέσεις γίνονται μόνο από τα πρακτορεία έκδοσης, με απαραίτητη την προσκόμιση των αυτούσιων σωμάτων των εισιτηρίων, μέχρι και 48 ώρες πριν από τον προγραμματισμένο απόπλου του πλοίου. Εφόσον η αξία των νέων εισιτηρίων είναι χαμηλότερη, δεν δικαιούστε επιστροφή της διαφοράς.

  • Ακυρώσεις εισιτηρίων γίνονται μόνο από τα πρακτορεία έκδοσης και εφόσον έχουν προσκομισθεί αυτούσια τα σώματα των εισιτηρίων. Τα εισιτήρια δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν τηλεφωνικά.
  • Επιστροφή 100% του αντιτίμου του εισιτηρίου έως και 14 ημέρες πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση του πλοίου.
  • Επιστροφή 75% του αντιτίμου του εισιτηρίου έως και 7 ημέρες πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση του πλοίου.
  • Επιστροφή 50% του αντιτίμου του εισιτηρίου έως και 12 ώρες πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση του πλοίου.
  • Στη περίπτωση που εισιτήριο επιβάτη ή οχήματος έχει ήδη τροποποιηθεί στο διάστημα των 14 ημερών που προηγείται της αρχικής ημερομηνίας ταξιδιού, οι ανωτέρω επιστροφές δεν ισχύουν και το αντίτιμο δεν επιστρέφεται.

Μετά την αναχώρηση του πλοίου τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται, ενώ δεν υπάρχει και δυνατότητα αλλαγής ημερομηνίας του ταξιδιού.

4 Έχασα το εισιτήριο! Και τώρα;

Σε περίπτωση που χάσετε το εισιτήριό σας, θα πρέπει να αγοράσετε νέο για να ταξιδεύσετε. Στη συνέχεια θα πρέπει να μας δηλώσετε εγγράφως την απώλεια, αναφέροντας την ημερομηνία του ταξιδίου, τη διαδρομή και τον αριθμό του απολεσθέντος εισιτηρίου, καθώς επίσης τον αριθμό του νέου εισιτηρίου που αγοράσατε και να μας στείλετε φωτοτυπία αυτού.

Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της εταιρείας μας να έχει ταξιδέψει ή αντικατασταθεί σε διάστημα ενός (1) μηνός από την ημερομηνία του ταξιδιού, η εταιρεία μας θα χορηγήσει δωρεάν εισιτήριο ισόποσης αξίας με το απολεσθέν.

5 Το εισιτήριό μου είναι με έκπτωση. Τι πρέπει να έχω μαζί μου;

Η εταιρεία μας παρέχει εκπτώσεις σε ειδικές κατηγορίες επιβατών. Εάν ανήκετε σε κάποια από τις κατηγορίες αυτές και έχετε προμηθευτεί εισιτήριο με έκπτωση, είναι σημαντικό να θυμόσαστε ότι θα πρέπει να έχετε μαζί σας όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά προκειμένου να τα επιδείξετε στον έλεγχο εισιτηρίων που γίνεται κατά την επιβίβαση και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

6 Μπορώ να πάρω μαζί μου τον τετράποδο φίλο μου;

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία απαγορεύεται η παραμονή κατοικίδιων ζώων σε όλους τους εσωτερικούς χώρους του πλοίων, παρ’ όλα αυτά όμως το αγαπημένο σας κατοικίδιο μπορεί να ταξιδέψει:

  • Μόνο στο κατάστρωμα και φυσικά κάτω από την προσωπική σας επίβλεψη.
  • Στον ειδικό χώρο που θα σας υποδειχθεί από το πλήρωμα.

Επίσης θα πρέπει να έχετε μαζί σας το βιβλιάριο υγείας του ζώου, ενώ τα σκυλιά θα πρέπει να φοράνε φίμωτρο.

7 Πώς επιβιβάζομαι;

Απλά παρουσιάστε το εισιτήριο και την ταυτότητα σας στον υπεύθυνο του πλοίου κατά την επιβίβασή σας σε αυτό.

8 Πότε επιβιβάζομαι;

Η επιβίβαση ξεκινά 1 ώρα πριν την καθορισμένη ώρα αναχώρησης. Οφείλετε να είστε στο πλοίο τουλάχιστον μία ώρα πριν την καθορισμένη ώρα αναχώρησης.

9 Επιτρέπεται το κάπνισμα επάνω στο πλοίο?

Μόνο σε ενδεδειγμένους χώρους του εξωτερικού καταστρώματος.